GreekEnglish (UK)

Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών

Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρωταρχικός στόχος της NERCO – Ν. ΧΛΥΚΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΕΜ είναι η εξασφάλιση της υψηλής ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της και η απόλυτη ικανοποίηση των ποιοτικών απαιτήσεων των πελατών της (ιδιώτες ή δημόσιο) για λογαριασμό των οποίων εκπονεί το μελετητικό έργο.
Η NERCO – Ν. ΧΛΥΚΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΕΜ ήδη από τον Ιανουάριο 2009 έχει αναπτύξει, εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ), σύμφωνα με το πρότυπο ΕΝ 9001:2008 πιστοποιημένο από την ΤUV AUSTRIA HELLAS (αριθμός εγγραφής πιστοποιητικού 0108175). Μέρος της εφαρμογής του ΣΔΠ της εταιρείας μας αποτελεί και η διαδικασία «Μέτρηση της Ικανοποίησης του Πελάτη/Εργοδότη/Φορέα Ανάθεσης» η οποία ως στόχο έχει την ανίχνευση, αποτύπωση, ανάλυση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της εταιρείας.

Στα πλαίσια της ανωτέρω διαδικασίας, με στόχο τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών μας αλλά και την προσπάθεια συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, παρακαλούμε να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας και να μας αποστείλετε στο Fax: 210 6452955 ή στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο το ερωτηματολόγιο  που θα βρείτε εδώ.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και το χρόνο σας.

QUICK  LINKS

Agro-technical & Agro-economic Studies

Projects Management

Property Development & Management Consultants

Tourism Investment Consultant

Geoinformatics solutions - G.I.S.

© 2017 Nerco - Ν. Chlykas & Associates S.A.